کدخدایی قدیم باقرتنگه
شورای بعد از انقلاب محل که شورای جهادی معروف بود
- رمضان شعبان نتاج 2- صادق علیجانی 3- امراله پور حسین4- فیروز رضائی-5- برارجان قدم پور
سال 1362 - صادق علیجانی - فیروز رضایی - رمضان شعبان نتاج - منوچهر دکلان
ضمنا شروع بکار دهیار محل از سال 1385 و مهندس حمید طاهری میباشد
شورای انتخابات سراسری از سال 1376
شورای اول رسمی انتخابات سراسری1376
1- صادق علیجانی 2- اسماعیل اسماعیل نژاد3- ابراهیم ذوالفقاری 4- هوشنگ دکلان 5- محمد علی داداشی
شورای دوم سال شروع 1382
1- قربان مرادی2- ابراهیم ذوالفقاری3- محمودگلچوب 4- عزیز گلچوب 5- هوشنگ دکلان
شورای سوم سال شروع 1386
1- محمود میر اقائی
2- موسی ذوالفقاری
3- قربان مرادی
4- شمس اله اسماعیلیان
5- عباس غلامپور
شورای چهارم سال 1392
1- علی حسن پور(آقابرار)
2- محمود آدینه پور
3- غفور آدینه پور
4- زینب رنجبر
5- موسی ذوالفقاری
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تلفن باقرتنگه
تلفن باقرتنگه در حدود سال 1372 توسط و تلاش مرحوم سبز علی محمد علیزاده برای باقرتنگه راه اندازی شد روحش شاد
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
حکم کدخدایی مرحوم اسداله علی نژاد-
کارهای مهم حاج اسداله علی نژاد در دوره کدخدایی وی - ساختن مدرسه و ساختن حمام در محل بوده است
اکثر خونه سراهای که به اهالی محل واگذار شد خصوصا مهاجرو یا چوپان ها از طرف اسداله علی نژاد صورت گرفته اشت
که بصورت قدم متر میکرد و به آنها میداد در واگذاری خانه سرا به اهالی محل خیلی تلاش داشته است و الان هم خیلی از اهالی محل مدیون زحمت های او هستند، در اکثر خواستگاری ها برای جوانان از طرف داماد پیش قدم بود و بلی را از طرف خانواده عروس ها میگرفت ،در ماه محرم نظم دهنده تکیه بود و خصوصا برای بچه ها که میبایست به ترتیب خاصی در تکیه و مسجد می نشستند.
بقولی حلال مشکلات(حل اختلاف) محل بود اگر بچه ای از مزرعه دزدی میکرد نزد او شکایت می بردند و او یکی از تنبیهاتی که انجام میداد با نفر صحبت میکرد و پای راست خود را روی کفش نفر میگذاشت و به گوش او سیلی میزد و میگفت آخرین بارت باشه .
در مراسمات عزای محل تا هفتم شرکت میکرد و میگفت برویم تا بیایند.
فرد مهیمان داری بود و سفره داشت و اکثرا منزلش رفت و آمد بود ، می گویند در کودکی اسرافیل امیری را مار نیش زد و ایشان ویرا به بیمارستان مازیار برد و تا صبح آنشب با وی بوداحساس مسیولیت برای محل میکرد
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این حکم کد خدایی آقای شعبان شعبان نتاج میباشد

ایشان یعنی کدخدای وقت شعبان شعبان نتاج عنوان میدارد
من از حدود سال 48 کدخدا بودم ولی حکم مرا سال 53 زدند
به پیشنهاد اسداله علی نژاد و رای گیری داخل مسجد منو بعه عنوان کدخدا معرفی کردند
کارهای که کردم مهمترین آنها آوردن برق به باقرتنگه بود در حدود سال 1351 من برای 100 نفر محل ضامن شدم و یک جک 900 تومانی گذاشتم در گروه بانک تعاونی توضیح که بعد عا شد بانک ملت و برای 100 نفر ضامن شدم که نفری 90 تومان پول کنتور آن زمان شد و حدود 100 نفر هم نقدا 90 تومان را پرداخت کردند
میتوانیم برداشت کنیم که جمعیت باقرتنگه در آن سال حدود 250 خانوار بود.البته با سه محله و قائمیه
یکی دیکه از کار های ایشان تقسیم زمین های 400 متری بود در اوایل انقلاب مردم قصد تصرف زمین 400 متری را داشتند که با شکایت اقای یوسفی 15 نفر از جوانان را را بازداشت کردند و کد خدا وقتشعبان نتاج رفت و با اقای یوسفی صحبت کرد و گفت ما زمین را از شما می خریم قیمت گذاشتند که کدخدا گفت متری 10 تومان اقای یوسفی گفت من در سال 1337 زمین را از شاه متری 9 تومان خریدم و بهشما 10 تومان بفروشم و نهایتا متری 15 تومان شد و قطعه بندی کردند در بنگاه اطمینان اقای حسین محمدپور و به هر خانواده یک پلاک دادند که پول آن شد 6000 تومان.
یکی از کارهای دیکه در زمان ایشان خرید زمین های لپر دشت باقرتنگه بود که ایشان با اهالی محل زن و مرد رفتند جلوی یکی از ارباب های آن زمان (که گفت اسم ایشان گفته نشه) ایستادکی کردند و زمین را برای مردمان باقرتنگه خریدند
دشت باقرتنگه که مال ارباب جلالی بود به نوربخش فروفته و قرار بود بابلسری ها همه زمین را را بخرند که با همت آقای شعبان شعبان نتاج و برارجان قدم پور و نورعلی رکابی و سید رضا میر آقایی و با همت اهالی محل زمین را برای اهالی محل خریدند
که یک هکتار دو هزار تومان و در طول 5 سال پول آن پرداخت شودو یکی از موثر ترین نفر در تبدیل زمین به شالیزاری صمد نوربخش بود که تلاش زیادی برای آوردن آب برای شالیزاری انجام د اده است